sobota 21. února 2015

Garnier Neo antiperspirant

Když jsem viděla poprvé reklamu na tento antiperspirant, tak jsem si říkal "hm, další z řady antiperspirantů,,,", ale nedalo mi to a stejně jsem se po čase vydala do drogerie jej pořídit.

Nakonec u mne doma skončily hned dva kousky - Fresh blossom a Fruity flower.

Oba (respektive všech pět typů, které výrobce nabízí) voní nádherně.
Z těchto dvou mi přijde Fresh blossom jemnější, ne tolik vtíravý, a Fruity flower více sladší. Obě vůně mi ale naprosto vyhovují.
Konzistence je jako tužší krém, který se ale perfektně roztírá a na oblečení mi nezanechával žádné bílé skvrny nebo mokré fleky, za což jsem velice ráda a oceňuji. A i když vetšinou upřednostňuji spreje, tak tento antiperspirant asi jen tak nezavrhnu :-)

A co slibovaná 48 hodinová výdrž? Přiznám se, že až tolik hodin v kuse jsem nezkoušela, neb se sprchuji každý den :-) , ale pravdou je, že vydrží vonět opravdu dlouho a i při trojitém vyběhnutí schodů do patra jsem pot necítila. Takže palec nahoru ;-)

Doporučuji!



SHARE:

2 komentáře

  1. Uz dlouho chci vyzkouset.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne vyhovuje naprosto. Mohu jen a jen doporučit :-) děkuji za komentář.

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář, Vaše data zpracovávám v souladu s GDPR.

Blogger templates by pipdig