sobota 7. března 2015

Koláč "vod voka"

Včera navečer jsem přemýšlela, že bych chtěla něco upéct- pořídila jsem si novou koláčovou formu, takže odzkoušení bylo věcí v podstatě samozřejmou. Jenže jsem byla upřímně líná hledat nějaký recept. A tak jsem začala pátrat ve své hlavě, co už jsem dříve vše pekla, a za pochodu připravovala těsto. Podle názvu by se zdálo, že jsem i suroviny tak nějak odhadovala. A je to pravda. I když, jak vše nabírám hrnky nebo lžící, tak není zas takový problém Vám recept dát ;-)

I když konzistencí by se spíše hodilo upéct klasickou buchtu na plech, já se držela formy koláčové ;-)

Těsto na recept je tedy následující:

3 vejce
půl hrnku cukru
1 vanilkový cukr
půl hrnku oleje
1 hrnek mléka
2,5 hrnku hladké mouky
1 kypřící prášek

Vše zpracujte metličkou nebo mixerem a je hotovo ;-)

A na dozdobení jsem udělala krém z ušlehané šlehačky, do které jsem postupně zašlehávala mascarpone (můžete přidat i cukr).







A jak jste na tom Vy s recepty? Pamatujete si vše, co pečete nebo hledáte nové a nové? ;-) 

Hezký víkend!
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář, Vaše data zpracovávám v souladu s GDPR.

Blogger templates by pipdig