pátek 20. března 2015

Kosmetika Cien na čištění obličeje

Krásný pátek přeji!

Po delší době jsem zde s mini recenzí na kosmetiku - už bylo na čase ;-) Tentokrát jsem si vybrala dva produkty - pleťovou vodu a čistící pleťové mléko, od kosmetiky Cien, jež můžete koupit za opravdu výhodné ceny v Lidlu. Navíc v různých testech (nejen od ostatních blogerek, ale také např od dTestu) mají výborná hodnocení.
Když jsem zhruba před měsícem náhodou narazila na akci, kdy každý z těchto produktů stál asi 45,- , šla jsem "do toho".



Čistící pleťové mléko
Složením je velice podobné hutnějšímu tělovému mléku, které se ale po smíchání s vodou příjemně nanáší na pleť. Obličej hezky vyčistí a umyje zbytky makeupu.
Velice chválím pumpičkový aplikátor - ten tedy obecně u podobné kosmetiky upřednostňuji pro jednodušší použití.
Co mne ale trochu při používáni odrazuje a vadi mi, je "mastnější" pocit po umytí - jakoby se Vás držel stále nějaký hutnější krém. Má to být sice asi efekt hydratační péče, ale já mám radši, když po umytí podobným prostředkem mám obličej "suchý" (ale nevysušený) a mohu jej hydratovat pomoci lehčího pleťového krému.
Věřím ale, že někomu s velice suchou pletí toto bude vyhovovat a uvítá to.






Čistící pleťová voda
Tento výrobek mě velice překvapil a určitě si jej po vypotřebování koupím znovu. Voda perfektně pleť vyčistila a hlavně jí vůbec nepodráždila (což se mi u pleťových vod stává bohužel často po pár použitích). I pokud jsem neměla po ruce klasický odličovač, tak makeup "šel dolů" naprosto snadno (včetně řasenky).
A také aplikátor bych chtěla pochválit :-)
Za mne opravdu 1*




SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář, Vaše data zpracovávám v souladu s GDPR.

Blogger templates by pipdig