čtvrtek 7. května 2015

Estyle - Mega volum effect mascara

Řasenka od značky Estyle je dalším výrobkem, který jsem si nedávno objednala v eshopu chriscosmetics.cz a u kterého mám z pořízení opravdu radost.
Zakoupit ji zde můžete samostatně nebo (tak jako já) ve výhodném Gift boxu společně s kajal tužkou a leskem na rty - mimochodem, k nim Vám určitě také připravím recenzi, protože tyto výrobky si to jednoduše zaslouží ;-)

Co uvádí prodejce:

Speciální složení řasenky dodává řasám maximální objem od kořínků ke konečkům. Díky klasickému tvaru kartáčku se hmota rovnoměrně nanáší a precizně obaluje každou řasu zvlášť. Přídavek přírodních vosků a vitaminů E, C, F zajišťuje komplexní výživu a posílení řas, zabraňuje jejich vypadávání a obnovuje přirozenou strukturu řas. Řasenka je obohacena o pružný polymer, proto se nerozmazává a netvoří hrudky. Intenzivní černá barva pak dodá řasám dokonalý a svůdný vzhled.


Mé hodnocení:

Řasenka s velice lehkým složením, které řasy hezky zbarví, ale nezatíží je. Kartáček je středně veliký klasického tvaru. Opravdu dobře se s ním pracuje a na řasy nanese optimální množství barvy. Pro efekt opravdu hustých řas je potřeba projet je kartáčkem vícekrát - podle toho, jak komu vyhovuje. Co mne potěšilo je fakt, že se ani po delším nošení přes den neobtiskne na kůži pod očima, jako se mi to občas u některých řasenek stává.
Za mne tedy opravdu super řasenka, která navíc moc nestojí ;-)





SHARE:

2 komentáře

  1. Řasenka vypadá na očích pěkně. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vydrží celý den bez rozmazání. Je super. Doporučuji! Děkuji za komentář :-)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář, Vaše data zpracovávám v souladu s GDPR.

Blogger templates by pipdig