pátek 17. července 2015

Estyle Perfect Harmony Palette

Dobré ráno dámy!

Tak konečně jsou doma, odzkoušené a super ;-)
O čem mluvím? O nových paletkách profesionálních očních stínů od Estyle, které mi na začátku týdne dorazily do schránky.

Asi není tajemstvím, že tuto kosmetiku mám velmi ráda - je kvalitní, na pleti příjemná, vydrží a zároveň je cenově dostupná, a tak bylo otázkou času, kdy podlehnu a paletku objednám. Nakonec jsem vzala rovnu dvě ;-)

Vybrala jsem si paletky v odstínech Charme a Gold Dreams.

Obě mají společné vlastnosti, kterými ráda potvrzuji i oficiální text prodejce ZDE.
Jsou velice dobře pigmentované, vydrží většinu dne - já je zkoušela s i bez báze a výsledek v obou případech perfektní (s bází samozřejmě vydrží ještě o něco déle), práší minimálně. Dají se velmi dobře kombinovat nebo vrstvit pro výraznější efekt. Jsem z nich jednoduše nadšená.
Cena 259,- je v případě takto dobrého výrobku opravdu výborná, takže určitě doporučuji pořídit, pokud ještě váháte ;-)





Gold Dreams



Charme








Už jste tyto paletky vyzkoušeli? Jaký z nich máte pocit?

SHARE:

4 komentáře

  1. Značku jsem ještě nezkoušela, ale podle fotek vypadá fakt hezky.

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou opravdu moc fajn a mohu jen doporučit! Časem asi přikouoím ještě nejakou barvičku ;-)

      Vymazat
  2. Jsou nádherné, i ta pigmentace vypadá skvěle. Plánuji si pořídit všechny kromě té na černé kouřové líčení, tyto barvičky moc nemusím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nove ma byt take limitka neonek, ale ta je na mne az moc barevna. I kdyz uvidim, jestli nepodlehnu :-)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář, Vaše data zpracovávám v souladu s GDPR.

Blogger templates by pipdig