čtvrtek 15. října 2015

UMA cosmetics Mineral oil free make-up

Hezký večer dámy,

musím se přiznat, že stojany s produkty UMA cosmetics jsem svým způsobem v drogerii opomíjela. Zejména kvůli neznalosti značky jako takové (neviděla jsem snad jednou reklamu, co si tak uvědomuji). Byla to chyba!

V Teta drogerii měli nedávno akci, a tak jsem neodolala a něco mál pořídila. Dnes bych vám chtěla ukázat make-up.




Make-up mě nejprve lehce vyděsil, musím říct, že vypadal barevně trochu jinak než tester (nechápu to...) - má oranžový podtón, ale naštěstí jde krásně zapracovat, je lehký se středním krytím. S fixátorem vydrží většinu dne, i když na večer jsem již měla lehce "umaštěný" pocit. Příliš nematuje, takže bych jej určitě nedoporučila pro mastnou pleť.

Pokud bych jej známkovala jako ve škole, tak bych zvolila asi 2-3.






Znáte tento make-up, jaký na něj máte názor?
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář, Vaše data zpracovávám v souladu s GDPR.

Blogger templates by pipdig